پروفایل نویسنده وبلاگ

میرزاوند محمدتقی

شجره نامه:

محمدتقی بن عبدالحسین بن صیدجعفر بن تقی بن عیدی بن افشار از تُرک های اهل سنت ترکیه خلافت عثمانی بوده

سوابق تحصیلی

-فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی شیمی-طراحی فرآیندهای نفت سال 98

-پذیرش در کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی طراحی فرایند در دانشگاه سمنان سال 97

-پذیرش در کارشناسی ارشد مهندسی شیمی صنایع پلیمر دانشگاه صنعتی سهند تبریز سال 97

-فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی شیمی-صنایع پتروشیمی سال 90

-پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی شیمی طراحی فرآیند دانشگاه آزاد تهران مرکزی سال 97

-پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی شیمی صنایع گاز دانشگاه آزاد امیدیه سال 94

-پذیرش در رشته کارشناسی سینما گرایش کارگردانی دانشگاه سوره تهران سال 92


....................................................................................................................
-علایق

-حامی سرسخت حیوانات نماد زیبایی خلقت گربه سان ها  پلنگ ها و شیرها و ببرها و یوزپلنگ ها و خرس ها و سگ ها خصوصا نژادگرگ ژرمن شپرد مثل رکس و آکیتا عضو انجمن بین المللی و جهانی حمایت از حیات وحش

بشدت از شکارچی های حرام زاده ولدزنا و کسانی که شکار انجام میدن خصوصا این حیوانات بی گناه را قتال می کنند نفرت دارم و مثل دشمن خونی واسه من هستند شکارچی ها و شکارگرها یک سری حرام زاده ولدزنا بیشتر نیستند که باید آنها را قطعه قطعه و مثله مثله کرد و جسد کثیفشان را در جلوی پلنگ ها-ببرها و شیرها و سگ ها و گرگ ها انداخت خصوصا اگر کسی آخر فامیلیش به اسم شکارگرها باشد بشدت از او نفرت دارم انگار دشمن خودمو می بینم عده ای از این بختیاری های نجاست کثیف بدشون از پلنگ بی گناه میاد و بارها دیدم آنها و لرهای نجاست لرستانی به این حیوانان بی گناه و گربه سان ها لقب دزد و پیس دادن حتما این گربه سان ها پلنگ-شیر و ببر ناموس آنها را تجاوز کردن مگر یک حرام زاده اینطور باشد.

بارها همین بختیاری های حرام زاده نجاست هفت و چهار و لرهای لرستانی به همین وبلاگ پیام توهین آمیز و فحاش فرستادن چون اینها اصالت ندارند و همین ها به من توهین می کنند همین نجاست های کثیف و بشدت ازشون نفرت دارم همشونم مزدور و کاسه لیس رژیم ولایت فقین و با نفوذ در این رژیم و حمایت سپاه پاسداران و آخوندها به زندگی من ضربات بسیاری زدن

-دوست و برادر تمام مردم عرب اهل سنت شام-عراق-سیستان و بلوچستان-تُرک های اهل سنت

با مردم اهل سنت سیستان و بلوچستان و مردم عرب اهل سنت عراق-شام هم عهدم و عقد اخوت و برادری بستیم و یک تار موی آنها را به این نجاست های کثیف مثل بختیاری ها لُرها و لک های لرستانی و  مزدوران آخوندها که حق منو خوردن و به من توهین کردن عوض نمیکنم.

-دین اسلام دوستدار پیامبر-اهل بیت و صحابیون ایشان

-سریال اسپارتاکوس

-گلادیاتور ماکسیموس

-دو برادر داستان دو ببر-شیرها-رینی سگ باهوش-دوما(داستان یوزپلنگ زیبا)-لستاتسی شیر سفید-خرس-مستند گربه سان ها گربه ها پلنگ ها-شیرها-ببرها-خرس ها

-سریال امیرالمومنین حضرت عمر بن الخطاب رضی الله عنه خلیفه مقتدر اسلام و یار و صحابی پیامبر

-فیلم حضرت محمدرسول الله

-سریال سرزمین کهن اثر کمال تبریزی که حسابی در این فیلم رید به بختیاری های مسجدسلیمونی-شوشتر و......

............................................................................................................................

علایق سیاسی

دین:اسلام پیرو قرآن و سنت پیامبر و مذهب احمد بن حنبل(مسلمان اهل سنت معتدل و میانه رو)

دوستدار ابوبکر صدیق-امیرالمومنین حضرت عمر بن الخطاب-امیرالمومنین حضرت عثمان بن عفان- ام المومنین حضرت عایشه همسر مکرمه پیامبر اسلام و تمام صحابیون گرانقدر پیامبر اسلام

-طرفدار تشکیل دولت اهل سنت  در خاورمیانه دوست و برادر تمام مسلمین عرب اهل سنت در عربستان-شام-عراق-سیستان و بلوچستان و ترکیه و دشمن تمام لُرها و لک های نجاست نجس مثل یعقوبوند یاقون حرام زاده-سگوند-بیرانوند و.....بختیاری های نجاست که به منو مردم عرب اهل سنت عراق و شام و عربستان و مردم تُرک اهل سنت توهین می کنند این سگوندها و بیرانوندها از نسل این کُردهای نجاست کثیف مجوس بی دین در کردستانن که بشدت دشمن قرآن و پیامبر و مردم عرب و ترک اهل سنتن

-شبکه اهل سنت توحید دکتر عبدالرحیم ملازاده بلوچی دوست و استاد بزرگوار-شبکه فاکس نیوز امریکا

-طرفدار و حامی تشکیل یک دولت جمهوری راستگرای محافظه کاراهل سنت به ایران 

-زندگینامه ستارخان و باقرخان سرداران تبریز سرداران انقلاب مشروطیت ایران در دوران قاجاریه که در واقع فاتحان تهران برای انقلاب مشروطیت بودند.

-زندگینامه میرزا محمدتقی امیرکبیر معروف به میرزا تقی خان

-طرفدار و عضو حزب جمهوریخواه امریکا و آقای پرزیدنت دونالد ترامپ-مایک پمپئو-جان بولتون-سناتور تد کروز و سناتور تام کاتن و دولت جمهوریخواهش و سیاست های پرزیدنت دونالد ترامپ و دولتش و تحریم شدید مقامات رژیم جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران که دشمنان قسم خورده منن افراد جنایتکار کثیف تروریست دشمن منو سران حزب جمهوریخواه امریکا سران حزب محافظه کار اسرائیل مثل:

سیدابراهیم رئیسی امام-حسن روحانی-محمود احمدی نژاد-بیژن زنگنه-جواد اوجی-مسعود میرکاظمی-رستم قاسمی که به جهنم واصل شد-مخبر دزفولی-بیژن عالیپور بیرگانی بختیاری که به درک واصل شد-فریدون حسنوند نماینده سگوندها و بیرانوندها و قلاوندها دیگر لرهای و لک های لرستانی آشغال در مجلس آخوندها-محسن خجسته مهر-هرمز قلاوند(سکوند)-حمید بورد بختیاری-محسنی اژه ای-لُرها و لک های لرستانی-حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران-اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات-محمدجواد ظریف-تحریم فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا و موسسات کثیف آنها-تحریم تمام شرکت های پتروشیمی-نفت و پالایشگاهها و صادرات نفت آنها-فرماندهی نیروی انتظامی خامنه ای-محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه خامنه ای-سازمان منابع طبیعی زمین خور رژیم خامنه ای و روسای کثیف نجاست این سازمان حرام زاده و......

نفرت از آخوندها و سیدهای قلابی رافضی دروغگو شیعه رافضی مشرک حاکم به ایران و وزیران مدیران فاسد دزد کثیف رانت خورشان و  سران سپاه پاسداران و مزدوران کثیف نجاست بختیاری لُر لک لرستانی آنها حامیان این کثافت ها دموکرات های نجاست حرام زاده امریکا

...........................................................................................................................

فیلم های مورد علاقه

-کمسیر رکس ((کارآگاه ریچارد موزر(بازی توبیاس مورتی) و رکس (واقعا رکس آرامش بخش است)یه سریال دیدنی بود(تو قسمت آخر موزر میمیره واقعا ناراحت کننده است و قلبم برای رکس شکست)نباید موزر می مرد.

 گربه و گربه سان ها مثل پلنگ و شیر و ببر تمیز و پاکند و حتی با آبی که جامانده خورده آنهاست می شود وضو گرفت سگ نیز تمیز است و باید با دست خشک به بدن او دست آورد...نگهداری و نوازش و دست کشیدن به سه نوع سگ از لحاظ شرع اسلام ایراد ندارد سگ شکاری و پلیس مثل رکس-سگ نگهبان خانه و سگ گله
طبق احادیث پیامبر آزار دادن حیوانات و  کشتن حیوانات زیبا مثل پلنگ و شیر و ببر و یوزپلنگ ها که نماد زیبایی خلقت آفریدگارند و دیگر حیوانات مثل خرس ها و سگ ها حرام و گناه بزرگ محسوب می شود و کسانی که مرتکب این کار میشن رو باید به اشد مجازات تنبیه کرد من توجه کردم کسانی که حیوانات بی گناه رو کشتن خانواده هاشون یه موردی داشتن مثلا زن و مادرانشان خراب و فاحشه بودن حالا نمیخوام اسم ببرم

 هر کس که به قلمرو پلنگ زیبا تجاوز کنه  و قصد قتال این حیوان زیبا رو داشته باشه اون  حکمش مرگ و قتال است اون یک حرام زاده کثیف نجاست است هر که حتی از تیره های میرزاوند باشه و به حریم این حیوان بی گناه تجاوز کنه حکمش مرگ و اعدام است این حکم طبق فتوای تمام فقهای اهل سنت جهان است.

حتی بارها دیدم عده ای از همین بختیاری های نجاست هفت و چهار چهارمحال بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد به پلنگ زیبا نماد زیبایی خداوند لقب پیس دادند پیس شماهایید که مشخص نیست تخم و ترکه کی هستید مغول ها تاتار نجاست پلنگ نماد خلقت خداوند است و در لردگان چهارمحال عده ای از همین لرها و بختیاری خوک نجس گراز به پناهگاه یک پلنگ بی گناه و بچه هایش تعرض کردن و میخواستن که اونو شهید کنند شماها از خوک و سگ نجس وحشی و گراز هم نجس ترید لُر لک و بختیاری اصالت ندارن اینها اصالتشان از تاتارها و مغول هایی است که به اجدادشان تجاوز کردن!!!!!!

مردم مسلمان اهل سنت سیستان و بلوچستان-عربستان-شام- افغانستان و....گربه سان و حیوانات مثل پلنگ ها-شیرها-ببرها را بسیار دوست دارند چون آنها مومن و مسلمانن

برای رفع مایحتاج زندگی آن هم فقط در موقع که غذا نیست شکار حیوانات حلال گوشت مثل آهو-گوزن و بزکوهی- پازن تا یک حد که گفته شد مجاز است برای رفع گرسنگی

................................................................................................................................................

بین سال 90 تا 93 حدود 10 آزمون استخدامی شرکت کردم 2 آزمون شرکت ملی نفت-یک آزمون شرکت ملی گاز و دو سه آزمون شرکت های پتروشیمی ماهشهر حتی اجازه ندادن حتی در مرحله اول قبول بشم مدیران کثیف نجس نجاست ستاد وزارت نفت دولت محمود احمدی نژاد و بعد حسن روحانی بخاطر انتقاد از فسادهای دولت احمدی نژاد و جمهوری اسلامی در وبلاگم بعضی ها سر کلاس نمره صفر می گرفتند و نمیتونستن دست های خودشان رو هم از هم تشخیص بدن با پارتی که در ستاد وزارت نفت داشتن قبولشان کردن و سهمیه های خانواده های شهیدان و جانبازان بالای 25 درصد بدون آزمون که بختیاری مسجدسلیمونی-شوشتر و....و لُر لک  صالح آباد اندیمشک-دزفولی و.......بودند.

در آزمون سال 91 شرکت نفت نمرات منو اینطور زدند در دروس تخصصی نمره 580 بدست آوردم که ترازش 500 بود و حد نساب رو بدست آوردم و در دورس عمومی 480 خودشون برام زدند و ترازش 500 بود در حالیکه نمرم بیشتر بود و به خاطر 20 نمره کم از دروس عمومی منو به عمد رد کردند در حالیکه سهمیه جانبازی و رزمنده پدرم به عمد تاثیر ندادند و سهمیه بومی استان خوزستان هم بودم و برادرم هم سال هاست داره واسه تولید بزرگترین شرکت نفت ایران زحمت می کشه یکی دو نفر دزفولی گفتن نمرات ماها رو هم همینطور زدن اما آنها اعتراض کرده بودند و چون پارتی در ستاد وزارت نفت تهران داشتند قبولشان کردند.

در آزمون شرکت گاز هم همینطور و تو نتایج گفتند شما به خاطر 20 نمره کم از دروس عمومی رد شدین در آزمون های بعدی؟؟؟!!!! و من هم به مسئولان فاسد حق خور مافیایی جمهوری اسلامی در وزارت نفت و به احمدی نژاد و دولتش و حسن روحانی و ابراهیم رئیسی و دولتشان میگم منتظر سرنگونی خودتون باشین اینو بهتون قول شرف میدم.

در آزمون های استخدامی شرکت نفت در سال 90 و 91 نامه اعتراض و شکایت به دفتر خامنه ای و حتی به وزیر نفت وقت رژیمش رستم قاسمی بختیاری نوشتم اما حتی جواب هم بهم ندادند و رستم قاسمی یک پاسخ مسخره بهم داد که معنیش این بود که شکایت و اعتراضت پذیرفته نیست اون موقع شرکت مناطق نفت خیز جنوب دست بختیاری های شوشتر بود سه بار دو بار از طریق سایت دفتر ایشون و یک بار هم از طریق پست سفارشی مشخص است که دست هایی پشت پرده در تهران در کار است که اجازه استخدام به منو نمیدن اما دیگه دور باهاتون نیست و دوباره ابراهیم رئیسی قاتل جنایتکار همون ها را آورده در وزارت نفت گذاشته وزیر-معاون وزیر-مدیرعامل بخاطر کینه و عقده هایش نسبت به من دیدید که سال 93 خاورمیانه پر از آشوب و جنگ و خونریزی شد و شماها هم درگیر آن جنگ شدید و کشته های بسیاری از سپاه پاسداران و محمود احمدی نژاد در سوریه و عراق دیدید حسن روحانی فاسد هم رسوا و بی آبرو شد که دشمنان منو در وزارت نفت و دولتش گماشت ابراهیم رئیسی هم همین سرنوشت در انتظارش است تازه هنوز کجاشو دیدید تحولات و آشوب های بزرگ هنوز در راه است در آینده خواهید دید!!!!!! من هر وعده ای دادم به وقوع پیوسته در مورد محمود احمدی نژاد و حسن روحانی وعده دادم آن موقع که خامنه ای گفت من محمود احمدی نژادم و محمود احمدی نژاد و دولتش منن!!!!!! و فسادهای دولت محمود احمدی نژاد و حسن روحانی را دیدید هر که با من دربیافته رسوا و بی آبرو و فاسد خواهد شد.

انسان مومن و پاک سرشت و خداترس و راستگو هرگز دشمن من نیست و هرگز حق منو نمیخوره و بهم ظلم نمیکنه اینها هیچ کدامشون خداترس و مومن نیستند همشون ریاکار-منافق-فاسد و دروغگویند و یا بی اعتقادن و هویتشان را می شناسم امثال ابراهیم رئیسی-حسن روحانی-محمود احمدی نژاد که دست هر چی دروغگو و ریاکار رو از پشت بستند!!!!!

اگر در آن آزمون ها حق منو نمیخوردن و کسان دیگری را به جای من بکار نمی گرفتن و استخدام می شدم امروز بهترین وضع مادی رو داشتم خونه از خودم-ماشین شخصی و درآمد خوب داشتم و حتی ازدواج هم کرده بودم اما رژیم جمهوری اسلامی شیعه و وزیران کثیف مدیران فاسدش نذاشتند و آنهایی که به جای من استخدامشون کردن وضع مادی خوبی رژیم خامنه ای واسشون درست کرده حقوق ماهیانه خوب چندین میلیونی-بیمه تکمیلی-ماشین خریدن ازدواج کردن خونه و وضع توپ رژیم ولایت فقیه واسشون درست کرد و اما حق منو خورد و رزق و روزی منو قطع و جلوی درآمد و رفاه منو رژیم ولایت فقیه گرفت و جوانی و زندگی منو نابود کرد و اما بدونید تا ازتون انتقام نگیرم دلم خنک نمیشه و من مطمئن مطمئنم الله صدای دعاهای منو خواهد شنید و شماها را به بدترین وجهه مجازات خواهد کرد.

چند روز قبل رستم قاسمی فرمانده سابق قرارگاه خاتم و وزیر اسبق نفت رژیم خامنه ای به یک مرض مهلک هلاک شد  و خامنه ای نیز میگن حدود 10 ساله که سرطان پروستات گرفته.

هر که حق منو به یک طریقی خورده و یا بخوره و بهم ظلم و ستم کنه و زمینه شکنجه روحی و آزار روحی و محرومیت و بیکاری منو فراهم کنه الله به یک طریقی ازش انتقام گرفته و می گیره یا به خودش ضربه زده و میزنه یا به خانوادش

ابوعبدالله جعفر صادق رضی الله عنه می فرمایند هر که جلوی کار و درآمد یک مسلمان اهل نماز و مومن را بگیرد و به یک کافر بی نماز فاسق پول و طعام و کار دهد فرشتگان الله آنها را لعنت می کنند اینها مصادق همین حدیثن رزق منو قطع کردند منو از سر کارم برای خرد کردنم بیرون کردند و اما امروز الله داره از سپاه پاسداران و رژیم جمهوری اسلامی انتقام منو می گیره و در خیابان ها ببینید مردم و دانشجویان معترض چه بلایی سرشان آوردند گاهی مواقع الله دعای خیلی ها را برآورده نمیکنه اما یک نفر مومن و حافظ قرآن که به درگاهش دعا کند دعای او را مستجاب و برآورده می کند الله صدای دعاهای منو شنید و این رژیم و سپاه پاسداران داره سرنگون و نابود میشه درسته من رسانه های خارجی مثل بی بی سی-ایران اینترنشنال و....پشت سرم نیستند که ازم حمایت کنند و این ظلم اینها به منو بیان کنند و اما من الله باهام من 5 ساله وجود الله با خودمو احساس کردم.

من دین خودم و آخرت خودم را مدیون فقهای اهل سنت سیستان و بلوچستان و فقهای عرب اهل سنت عربستانم آنها مسیر حقیقت و دین مداری و رهایی از شرک و رسیدن به حقیقت اسلام را به من نشان دادند آنها به من نشان دادند که الله را چطور بیابم و به او نزدیک شوم و آنها فکر منو راحت کردند و کاری کردند که شکنجه های روحی این جنایتکاران و فاسقین و مزدورانشان به من کارساز نشود قرآن و کتب صحاح سته من طی این مدت که خونه بودم بخاطر بیکاری و محرومیت ها از طرف دولت های رژیم جمهوری اسلامی شیعه از سال 93 تا 96 تو دانشگاه مجازی فقهای اهل سنت سیستان و بلوچستان و عربستان درس خواندم!!!!!!چیزهایی یاد گرفتم در مورد اسلام-قرآن و تاریخ اسلام و میدانم که بسیاری تو ایران نمی دانند!!!!! احکام دین و احادیث بسیار..... کتاب های بسیاری از جمله کتب صحاح سته را مطالعه کردم برنامه های احکام دینی بسیاری رو دیدم و.....احکام و احادیث و آیات که هنوز تو ذهنمه و هرگز از یادم نخواهند رفت و همون ها باعث شدن به الله نزدیک شوم و الله دعاهای منو برآورده کنه من امروز از سال 95 تا حالا با اون فردی که قبل سال 93 بود هزار درجه از لحاظ تفکرات و خصایل و منش و رفتار متفاوت شدم در واقع دانشگاه اهل سنت مجازی از من یک انسان با دیدگاه کاملا متفاوت اسلامی نترس شجاع و در واقع مرد خدا ایجاد کرده

هر که حق منو به یک طریقی خورده و یا بخوره و بهم ظلم و ستم کنه و زمینه شکنجه روحی و آزار روحی و محرومیت و بیکاری منو فراهم کنه الله به یک طریقی ازش انتقام گرفته و می گیره یا به خودش ضربه زده و میزنه یا به خانوادش ما خانوادمون دعا سیداحمد تفاخ که از دعانویس ها و تعویذ نویس ها مشهور دوران رضاشاه پهلوی بود واسمون دعای محافظت نوشته که اگر کسی حق منو خانوادمون رو بخوره ده ها برابر تاوان میدهد خود من 3 4 تا ملای خبره تعویذ نویس دعای چشم زخم واسم نوشتن و گفتن این دعاها محافظ و حافظ او است و کسی به او نمی تواند صدمه بزنه و اگر کسی قصد صدمه زدن و حق خوری و ستم در حقش رو داشته باشد تاوان شدید پس خواهد داد البته من خودم زیاد به این چیزها معتقد نیستم اعتقادم اینه که انسان انسان مومن و اهل نماز و پاکی باشه خدا انتقام او را خواهد گرفت و من حدود بیشتر از 7 ساله که اینطورم.

ابوعبدالله حضرت جعفر صادق رضی الله عنه می فرمایند هر که جلوی کار و درآمد یک مسلمان اهل نماز و مومن را بگیرد و به یک کافر بی نماز فاسق پول و طعام و کار دهد فرشتگان الله آنها را لعنت می کنند اینها مصادق همین حدیثن رزق منو قطع کردند منو از سر کارم برای خرد کردنم بیرون کردند و اما امروز الله داره از سپاه پاسداران و رژیم جمهوری اسلامی انتقام منو می گیره و در خیابان ها ببینید مردم و دانشجویان معترض چه بلایی سرشان آوردند گاهی مواقع الله دعای خیلی ها را برآورده نمیکنه اما یک نفر مومن و حافظ قرآن که به درگاهش دعا کند دعای او را مستجاب و برآورده می کند الله صدای دعاهای منو شنید و این رژیم و سپاه پاسداران داره سرنگون و نابود میشه درسته من رسانه های خارجی مثل بی بی سی-ایران اینترنشنال و....پشت سرم نیستند که ازم حمایت کنند و این ظلم اینها به منو بیان کنند و اما من الله باهام من 5 ساله وجود الله با خودمو احساس کردم.

بلای کرونا که به ایران نازل شد نتیجه دعاهای من بود اون موقع سران جمهوری نااسلامی شیعه و این قشرهای کثیف دزفولی و..... منو شکنجه روحی دادند و حق منو میخوردن فقط الله بود که منو دید که چقدر از بیکاری که رژیم ولایت فقیه و مدیران فاسدش و سران سپاه پاسداران مزدورانش نژادپرست فاشیستش واسم درست کردند زجر تحمل می کردم تمام درها رو به روی من بستند و من تنهای تنهای تنها شدم از الله خواستم که بلایی به خوزستان و دزفول-شوشتر-اهواز و تهران نازل کند و اینکار رو هم کرد و اما بعد پشیمان شدم چون خیلی ها مردند از الله خواستم درگذره و این بلا رو از روی ایران دور کنه و اما هنوز باز هم درس عبرت نگرفتند و هنوز بعد ان همه کشته و هلاک شده باز حق منو میخورن نمیخواهم دوباره دعا کنم که بلای دیگری نازل بشه دیدید که چقدر آدم از این شهرها هر روز به گورستان می بردن و در زیر خاک مدفون می کردن چقدر می ترسیدن که کرونا نگیرن از دزفول-تهران-اهواز-شوشتر-صالح آباد اندیمشک-بختیاری بیشترین کشته ها طبق اخبار از دزفول-تهران و اهواز بود خود من حتی یک بار هم کرونا نگرفتم آن موقع که کرونا شدید بود وسط بیماران کرونایی در بیمارستان آریا رفتم سی تی اسکن انجام دادم و بیماران کرونایی نیز آنجا آمده بودن واسه سی تی اسکن دو بار رفتم در هیچکدام از موارد کرونا نگرفتم من از مرگ هراسی ندارم به والله قسم چون آدم مومن و اهل نماز و یکتاپرستم و آن کسی باید از مرگ بترسد که کافر-زندیق-بی نماز و اهل رواج بی بندباری و برهنگی و فاحشگی است.

سال 86 پسرخاله من دکتر خیرالله خادمی به عنوان مدیرعامل سازمان آب و برق استان خوزستان انتصاب شد این انتصاب به خاطر اعتراض کارکنان و روسای دزفولی سازمان آب و برق استان خوزستان و شرکت شبکه های آبیاری در سوم شعبان به دفتر رئیس جمهور وقت محمود احمدی نژاد و حتی دفتر خامنه ای لغو شد در این نامه تبعیض آمیز نوشته بودند این فرد که اصالتش بخش الواری است نباید مدیرعامل سازمان آب و برق شود و یکی از ماها باید مدیرعامل شود گفتند فامیل های خودش و محمدتقی میرزاوند پسرخالش رو در سمت مهم انتصاب می کند! یک ادله تبعیض آمیز و توهین آمیز بعد آن موقع حق منو به کرات در این نظام خوردن و بعد بخاطر نفوذ در بیت در رژیم  این انتصاب لغو شد روایت است تمام دزفولی هایی که در ستاد سازمان آب و برق استان خوزستان و نیز شرکت زیرمجموعه آن شرکت بهره برداری از شبکه آبیاری در سوم شعبان کار می کنند زیر آن نامه تبعیض آمیز را امضا کرده بودند.

سازمان آب و برق استان خوزستان یک سازمان با نهادها و شرکت های بسیاری در زیر مجموعه خود است و تنها سازمان آب و برق وزارت نیرو است و شرکت های حوزه استان خوزستان در زمینه آب و برق را مدیریت می کند گفتن موقع که خیرالله خادمی انتصاب شده بود به این سمت سیاهپوشان های دزفول محمدی های دزفول سازمان آب و برق استان خوزستان و شرکت های زیرمجموعش شبکه های آبیاری ناحیه شمال استان خوزستان در سوم شعبان نزدیک بوده از حسادت و بغض منفجر بشن!!!!! و طبق روایات تمام آنها شرکت شبکه های آبیاری در ناحیه شمال خوزستان در سوم شعبان و دزفولی های ستاد سازمان آب و برق استان خوزستان زیر آن نامه ی تبعیض آمیز را امضا کرده بودن و به دفتر رییس جمهور وقت محمود احمدی نژاد و حتی آیت الله خامنه ای رهبری فرستاده و گفتن این فرد خیرالله خادمی نباید مدیرعامل شود پسرخاله خودش محمدتقی میرزاوند که ماها بدمون ازش میاد و.... را وارد سازمان می کند و بعد آن اعتراض انتصاب لغو شد و بعد آن رفتار خیرالله خادمی نسبت به قبل با من تغییر کرد گفت اگر انتصاب میشدم یه کار و سمت خوب در سازمان آب و برق استان خوزستان بهت می دادم و بعد آن دیگه خیرالله خادمی واسه من کاری نکرد تقصیر اینها بود اینقدر از سازمان آب و برق استان خوزستان و شرکت شبکه های آبیاری و پرسنل جنایتکارش نفرت دارم که حد و حدود نداره اینها سر منو بریدند و رزق منو قطع و سال هاست بخاطر نامه کارکنان دزفولی سازمان آب و برق به من جایی کار نمیدن اما یک روز خواهید چه انتقام سخت از آنها خواهم گرفت کینه من نسبت به اینها نسبت به سایرین بسیار بیشتر است من قبلش اینقدر اجر و قرب داشتم همه بهم می گفتند محمدتقی میرزاوند یه روز پست و سمت مهمی می گیره اینها با نفوذ در سپاه پاسداران و....میخواستن منو خراب کنند و به هدفشانم رسیدند و اما یه روز سپاه پاسداران دزفولی-قرارگاه خاتم و ابراهیم رئیسی-حسن روحانی و بیت دزفولی خامنه ای در تهران تمام اینهایی که با اینها دستشان در یک کاسه است خواهند فهمید که با چه آدم خطرناکی درافتادن من خدا با منه و صدای منو میشنوه اگر شماها شیطان و ابلیس باهاتونه در آینده که حزب جمهوریخواه امریکا دوت امریکا را بدست گرفت خواهید فهمید که چه غلطی کردید.

بعد این نامه اعتراضی دزفولی ها به دفتر خامنه ای در تهران خامنه ای مخبر دزفولی را در همون سال سال 86 به عنوان رئیس ستاد اجرایی فرمان امام دزفولیشان که شرکت ها و هلدینگ های متفاوت وابسته به این ستاد است انتصاب کرد که نشان دهد که طرف دزفولی ها را دارد و بدش از منو مردم لُر بخش الوار شهرستان اندیمشک میاد مخبر دزفولی در اول رئیس مخابرات شهر دزفول بود بعد به مخابرات استان رفت و امروز هم که معاون اول ابراهیم رئیسی است.

بعد آن در دور دوم ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در اهواز و تهران حق منو خانوادمو بسیار خوردن.

12 ساله سران جمهوری اسلامی شرکت مناطق نفت خیز جنوب بطور چرخشی و متوالی یا بدست بختیاری هاست یا بدست دزفولی ها و هرگز اجازه پیشرفت به فرزندان طایفه میرزاوند غلامحسین میرزاوند در سطوح مدیریت نمیدهند و رانت و زد بند در وزارت نفت بی حد و حصر است

(اینها با بختیاری ها و لُرها و لَک های لرستانی و اندیمشک مثل قلاوند-سگوند-بیرانوند-حسنوند-یاقون.....مشکل ندارن و با همدیگه خوبن فقط بدشون از منو بستگانم میاد بارها اینها و بختیاری ها با نفوذ در رژیم ولایت فقیه واسم توطئه و تلاش در ضربه زدن به منو داشتن)

بعد اون موقع وزارت نفت شرکت مناطق نفت خیز جنوب بطور مرتب 12 ساله دست بختیاری ها و دزفولی هاست و تمام باند و دسته خودشان را یک شبه از پایین ترین سمت ها به بالاترین سمت های ارتقا دادن اما مهندس غلامحسین میرزاوند پسرخاله دکتر خیرالله خادمی که شایسته پست مدیریت عامل بود رو اجازه پیشرفت به او رو ندادن در اهواز و تهران تا یه مدت هرمز قلاوند که میگن مادرش دزفولی و زنش دزفولی بود با رانت و حمایت باند دزفول مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب شد و بعد حمید بورد بختیاری و بعد بیژن عالیپور بیرگانی بختیاری و حق منو خانوادم رو در اهواز و تهران پایمال می کردن.

با روی کار آمدن دولت سید ابراهیم رئیسی امام شیعه رافضی دزفولی فساد و تورم و گرانی ده ها برابر شده دولت ابراهیم رئیسی جز دروغ و چرندیات چیزی به خورد مردم ایران نداده و فشارها و محرومیت ها و حق خوری ها در حق من بسیار بیشتر شده آنها به من فشار میارن ببینید فقط یک شهر کوچک دزفول چند تا پست و مقام در دولت ابراهیم رئیسی گرفتند مخبر دزفولی که به تازگی فساد میلیاردی از آنها رو شده چند نفر دزفولی را در پست های مختلف وزارتخونه ها جا داده اما این رژیم و دوت فاسدش حق منو مردم طایفه میرزاوند غیور و مردم سیستان و بلوچستان و.....در ایران را می خورد مخبر دزفولی در اول رئیس اداره مخابرات شهر دزفول بود و بعد به مخابرات استان رفت و پدرش از آخوندهای شهر دزفول و طبق برخی روایت ها از نزدیکان دفتر خامنه ای است بعد سال ۸۶ مخبر دزفولی توسط خامنه ای به عنوان رئیس ستاد اجرائی فرمان امام که شرکت ها و هلدینگ های متفاوت و بسیاری در زیرمجموعه این ستاد است انتصاب شد ببینید همین مخبر دزفولی تا حالا چند نفر از دزفولی ها که یک شهر کوچک استان خوزستان است را در سمت های مختلف در وزارت نفت و دیگر وزارتخونه ها به عنوان مدیرعامل و مدیر ارشد اجرایی انتصاب کرده اما مردم غیور طایفه میرزاوند و دیگر شهرها مثل سیستان و بلوچستان خراسان و.....هیچ دزفولی ها و بختیاری های بیرگانی مسجدسلیمونی و شوشتری ها نژادپرست ترین و ناسیونالیست ترین افراد و بشدت بدشون از ماها و متخصصین میرزاوند میاد و حق منو مردم طایفه میرزاوند رو میخورن

هیچ احساسی نسبت به این نژادهای کثیف تو ایران مثل بختیاری ها-لُرها لک ها-ترک های رافضی  اردبیل و این کثافت هایی که تو تهرانن و حق منو میخورن ندارم اگر یک بمب اتم هم بیافته و قتل عام و نابودشان کنه هم ککم نمی گزه چون اینقدر اینها و رژیم کثیف آخوندهای رافضی شیعه حاکم به ایران حق منو خوردن و شکنجه روحیم دادن سربریدشونم جلوم بیافته واسم تفاوتی نداره من فقط خانواده خودم و نزدیک ترین بستگانم و مردم اهل سنت سیستان و بلوچستان-عرب های اهل سنت عراق و شام و گروههای جهادی اهل سنت و سایر اهل سنت های حقیقی واسم مهمن و گربه سان ها پلنگ ها-شیرها ببرها و خرس ها و سایر حیوانات بی گناه و نماد زیبایی خلقت خداوند واسم مهمن

.....................................................................................................................

یک نفر به اسم سیدعباس امام که یه بی ناموس کثیف بی اصل و نسب خودشان رو با هفت واسطه از اولاد نجاست کثیف موسی کاظم در دزفول می دانند و نسبیت آنها به فردی به اسم سیدعلی امام شاهرکن الدین جادوگر ساحر نجاست می رسد یک شیعه رافضی بی ناموس که باند مخبر دزفولی و فریدون حسنوندن و سیداحمد آوایی امام دزد اختلاس گر جنایتکار به کمک لُرهای لرستانی سگوند-بیراونوند و..... که از لرستان خرم آباد اندیمشک دشمن منو تیره افشار و شما مردم عرب اهل سنت عربستان-عراق و شام و سیستان و بلوچستان و افغانستان و مردم جمهوریخواه امریکا و سران اسرائیل کتابی نوشتن به اسم اندیمشکی ها و اندیمشکی های قدیم که انگار ملک نداشته اجداد بی اصل و نسبشان بوده این سیدهای قلابی امامی دزفولی بشدت دشمن اصحاب و همسر پیامبر عایشه و ابوبکر عمر و عثمان است و نسبیت نداشته بی اصل و نسب خودشان را به موسی کاظم می دهند به کمک وزارت فرهنگ و ارشاد رژیم آخوندهای شیعه خامنه ای که دست سیدهای نجاست اولاد موسی کاظم است و در آن نفوذ دارند نشرش دادن و ناشر آن دارالشیاطین دزفول است اسم بسیاری ازسیدهای قلابی رافضی که خودشان را بدروغ اولاد موسی کاظم می دانند و لُرها و لک های لرستانی مثل بیرانوند-سگوند-ظفری-پاپی-قلاوند-یعقوبی یاقون-......اما این نجاست رافضی سید قلابی نجاست رافضی نامی از تیره افشار و طوایف عرب خوزستان و طایفه میرزاوند و تُرک ها که صالح آباد در زیر چکمه غارتشان و باجگیری آنها بوده نیاورده چون سیدهای قلابی دزفولی از طایفه میرزاوند و عرب های خوزستان در دوران رضاشاه پهلوی ضربه خوردن و بارها قشون صیفور عموی پدرم و صیدجعفر پدربزرگم و طوایف عرب شوش، صالح آباد و اندک مردم چادرنشین سگوند بدبختش را غارت می کردند اصالتشان کرد کثیف نجاست بارزانی است و از آنها باج و خراج می گرفتند و تازه به مردم میرزاوند و عرب و ترک توهین کردن در آن به مردم طایفه میرزاوند و مردم عرب و تُرک توهین کردند.

صالح آباد قبل انقلاب خمینی اصلا سید رافضی نشسته دزفولی توش نبود همش زیر سیطره قشه صیفور عموی پدرم و صیدجعفر پدربزرگم بوده و تُرک و عرب بودند و  سیدهای قلابی دزفولی که تخم نداشتند اینور پل قدیم دزفول پا بذارن چون قشون طوایف عرب ها ی شاوور و شوش و تفنگچی ها میرزاوند غارتشان می کردند در دوران قاجاریه و رضاشاه پهلوی قدرت حاکم به بخش الوار گرمسیر تا پل قدیم دزفول زیر سطره تیره افشار صیفور و صیدجعفر پدربزرگم و عرب های شوش و میرشاه محمد و حاتم میرعالی روسای طایفه میرمنگره بودند کل شهرستان اندیمشک را بگردید حتی یک یا دو خانواده  سید قلابی دزفولی در آن وجود ندارد اما بالغ به بیشتر از 2000 خانوار طایفه بزرگ میرزاوند شعبه فرخی در آن وجود دارد.

جمعیت طایفه میرزاوند در شهرستان اندیمشک آنقدر بسیاره که میتونن همین الان نماینده شهرستان اندیمشک رو هم تعیین کنند.

این سیدهای امام و رکنی دزفول نسبیت خودشان رو با هفت واسطه به موسی کاظم امام دوازدهم شیعیان دوازده امامی می رسانند و خودشان را از نسل آنها می دانند نمیدونم چرا هر توله سگ در ایران که می بینم یه عمامه مشکی بسته خودش رو اولاد موسی کاظم می داند مگر این موسی کاظم که مشخص نیست کیه پدر چند نفر از اینها تو ایران بوده به مادر چند نفرشان تجاوز کرده و همه خودشان را تخم و ترکه او می دانند.

سال 93 شبکه اهل سنت وصال حق که مجری آن محمد انصاری بود یک برنامه پخش کرد و در مورد شیعیان اسماعیل و موسی کاظم بحث کرد و اینطور توضیح داد:

بعد حضرت جعفر صادق شیعیان به دو دسته تقسیم شدند اسماعیلی و دوازده امامی البته فرقه های دیگری از شیعیان هم بعدها بوجود آمد نزدیک به 70 فرقه شدن اما این دو دسته از همشون بیشتر بودن دلیل این تفاوت را ذکر خواهم کرد جعفر صادق دو زن داشت که اولین زنش که مقام زن برتر اهل بیت را داشت فاطمه نوه حضرت حسن بن علی بود و فاطمه برای جعفر صادق پسری به نام اسماعیل بدنیا آورد و عده ی کثیری از نزدیکان حضرت جعفر صادق به این عقیده بودند که جعفر صادق اسماعیل و بعد فرزندش محمد را به عنوان پیشوا شیعیان بعد خودش معرفی کرده امروزه نسل بسیاری از فرزندان اسماعیل در عراق و شام عربستان می باشند جعفر صادق به غیر از فاطمه همسری دیگری هم اختیار کرد به اسم حمیده مغربیه و این حمیده یک اسیر و برده رومی کافر اهل مغرب و اندلس بود او دختر شخصی به اسم به صالح بود که از مغرب به عنوان اسیر به مدینه آورده شد در آنجا جعفر صادق او را از یک برده فروش خریداری کرده و با خود به خانه می برد و اونو هم به عنوان همسر اختیار می کند که موسی کاظم از او متولد شد.

محمد انصاری مجری شبکه اهل سنت وصال حق این موضوع و اختلاف را در یک برنامه بطور مفصل با نشان دادن کتبی از خود شیعیان تحلیل کرد در آن برنامه حدیثی از حضرت امام حسین نشان داد که گفته بود هرگز از زنان اهل مغرب زن نگیرید زیرا آنها فاحشه و فاسدن و در جایی دیگر در کتاب حدیث شیعه فکر کنم بحار الانوار بود حدیثی از حضرت محمد باقر نشان داد که روایت کرده هیچ دختر و زنی بدست برده فروش نمی افتد مگر او را فاسد و خراب کنند در مورد این مطالب شاید بعضی ها بگن پس چطور شهربانو همسر حضرت حسین اسیر شد او برده نبود او اسیر لشگریان اسلام شده بود و سربازان خلافت دستور داشتن آنها را به مدینه به نزد عمر فاروق بفرستند تا در مورد آنها حکم کند و برده نبودن و بغیر شهربانو دو دختر دیگر یزدگرد نیز بین آنها بودند که یکیشان همسر عبدالله بن عمر بن الخطاب شد و دیگری همسر عبدالرحمن بن ابوبکر شد و آنها در دست برده فروشان دست به دست نشدن و اما برده فرق می کند دخترهای برده در بین برده فروش های مختلف دست به دست می شوند و از این برده فروش به برده فروش دیگری سپرده می شوند و هدف آنها از این کار تجارت است و حتی برده فروش ها این اختیار را دارند که با آنها رابطه جنسی انجام دهند مثل همین کاری که سربازان دولت خلافت اسلامی عراق و شام با زن ها و دختران کافر کُرد بارزانی که اسیرشان می شدند انجام می دادند.

و روی همین موضوع عده ای از شیعیان نزدیک به حضرت جعفر صادق حمیده را زنی ناپاک و فاحشه می دانستند موسی کاظم را حرام زاده می دانستند و عده ای دیگر از شیعیان که پیروان دوازده امامی می باشند میگن حمیده توسط جعفر صادق خریداری شد و جعفر صادق او را در خانه خودش تربیت کرد و به آداب اسلامی آشنا کرد و آن چیزی که اسماعیلی ها و عده ای از شیعیان اسماعیلی میگن را قبول ندارند و میگن حمیده زنی پاک بود.

این دیگه حرف خود نزدیکان و شیعیان جعفرصادق بوده و آخوندهای رافضی و سیدهای بی اصل و نسب کثیف نجاست اولاد موسی کاظم که مشخص نیست کی بوده و اجدادش کی بودن نمیتونن بگن مردم اهل سنت به ماها توهین کردن اینها وهابین اینها سنی و....

عده ای در دزفول به فامیلی امام-قطب و رکنی خودشان رو با هفت واسطه از نسل همین موسی کاظم می دانند.

اولاد موسی کاظم، طبق روایات اهل سنت اصلا در تاریخ سابقه درخشان نداشتند و آدم مهمی نبودند و  آخوندها براشون اسطوره سازی کردند.

تو دزفول که می بینم تو فضای مجازی هر چی زن لخت و دختر لخت و بی حجاب و روسپی از این سیدهای قلابی اولاد موسی کاظم به فامیلی امام رکنی و این سیاهپوشان بختیاری دزفولن آنوقت پدرانشانم و مادرانشانم در دستگاه رژیم خامنه ای کار می کنند و دستمزد چنده ده میلیونی خامنه ای دجال و رئیس جمهور دجالش سید ابراهیم رئیسی بهشون میده

همین سیدهای اولاد موسی کاظم امامی رافضی شیعه در دزفول کتاب دیگری نوشتن که در آن کتاب نعوذبالله به امیرالمومنین حضرت عمر بن الخطاب خلیفه و صحابی پیامبر تهمت و توهین لواط داده بودن من خودم این کتاب رو در کتاب فروش دیدم

یه بار چندین سال قبل یه نفر به این وبلاگ مرتب فحش و توهین و ناسزا می فرستاد گفت من خرنم آبادیم نیستم و گفت اندیمشکی قدیم و گفت اصالتا از طایفه قلاوند و سگوند نیستم گفت بیرانوندم و شروع کرد به فحش دادن به مردم طایفه میرزاوند انواع توهین ها را به منو طایفه میرزاوند و شهیدان ماها کرد کار همین باند سیدهای قلابی نجاست کثیف امام رکنی صالح آباد دزفول بود بعد گفت ریدم تو سر در بخش الوار گرمسیر هر کثافت نجاست بی ناموس که بود نمیدانم

دولت رضاشاه و محمدرضاشاه پهلوی به این سیدها و آخوندها اصلا بها نمیداد.

مگر صالح آباد اندیمشک گوز داره یه بیابان تا دوران محمدرضاشاه پهلوی بود و یه خیابابون بی و در و پیکر و مسخره با دو سه تا مغازه بیشتر نداره تمام منابع معدنی در بخش الوار استان خوزستان دهستان میرزاوند است میدان نفتی قلعه نار و چاههای نفت در بخش الوار و دهستان میرزاوند است که دارن و فریدون حسنوند دزد اختلاس گر نماینده صالح آباد و سیداحمد آوایی امام دزفولی حق منو مردم میرزاوند و عرب استان خوزستان رو میخورن با نفوذ در مجلس خامنه ای پول منابع نفت ماها و مردم عرب اهواز-خرمشهر و آبادان رو صرف دزفول-خرم آباد و تهران و لرستان و صالح آباد اندیمشک و تهران حتی یک چاه نفت هم نداره حتی یک منبع معدنی درست و حسابی هم نداره تمام نفت زیر پای مردم عرب اهواز-آبادان و خرمشهر است که روستاهای آنها مثل دهات و روستاهای عقب افتاده است.

همین سیدهای امام شاهرکن الدین در یک کتاب که اونو یه شوشتری از همین امامی نوشته بودم دیدم که در آن نوشته بود همین سیدعلی رودبند شاهرکن الدین در نجف عراق زندگی می کرد و شب در خواب می بیند که مردم شهر دزفول کافر بی دین و اهل فساد و فحشا هستند پس صبح که از خواب بیدار می شود تصمیم می گیرد به دزفول برود و آنها را به مذهب شیعه رافضی دعوت کند پس به دزفول آمده به مردم دزفول که از نژاد رومی هستن میگه اگر جلوی آب رود دزفول رو ببندم همتون شیعه رافضی میشد و بعد دست از فحشا و فساد بر میدارید آنها هم میگن آره پس او با چشم بندی و جادو در دید مردم دزفول اینطور جلوه نشان داد که آب رود دزفول رو بسته و مردم رو خر گیر آورده و آنها را شیعه رافضی می کند و بعد اون سیدعلی شاهرکن الدین امام به سیدعلی شاهرکن الدین امام معروف می گردد چه کسی این خزعبلات و چرندیات دروغ را باور می کند پیامبران الهی هم از این غلط ها نکردن که این نمیدونم سیدچرند که هیچ اعتبار و معروفیت در بین مردم عرب عراق و شام نداشته همچین غلطی کرده مگر یک احمق کودن اینو باور کنه یه بار اینو از فقهای عرب اهل سنت عربستان و سیستان و بلوچستان پرسیدم گفتن این شخص یک جادگر دجال بوده و سحر و جادو کرده.

....................................................................................................................................

منو مردم عرب استان خوزستان بیکاریم خوزستانی که متعلق به منو مردم عرب اهل سنت عربستان است امروز رژیم آخوندها غیربومی ها از لرستان و....را آورده در شرکت های نفتی و پتروشیمی استان خوزستان بکار گرفتن هر چی غیربومی است از لرها و لک های لرستانی و چهارمحال و بختیاری و بویر احمد و سیدهای قلابی اولاد موسی کاظم دزفول که دشمن منو مردم عرب استان خوزستان و بهمون توهین می کنند در آن بکار گرفتن دزفولی ها لُرهای لرستانی و بختیای ها یک باندن ضد منو خانوادم و بستگان نزدیکم و مردم عرب استان خوزستان

اهواز و خرمشهر و آبادان که مردمش عربن و روی معدن نفت و گاز خوابیده ببینید شهرهاشون چقدر از لحاظ سطح زندگی مثل اتیوپی و گینه بیسائو است خوزستان اهواز امروز باید مثل بهشت برای مردمش عربش می بود روستاها آنها لجن و کم توسعه و بسیار فقیرن پولش را صرف جاهای دیگر می کنند.

..............................................................................................................

در مورد تملک استان خوزستان

استان خوزستان اهواز-آبادان-خرمشهر همین اندیمشک صالح آباد و لور تا بخش الوار از دورانی که سربازان امیرالمومنین حضرت عمر بن الخطاب خوزستان را فتح کردند عرب های عربستانی در آن ساکن شدند و تا قبل انقلاب جمهوری اسلامی تمام جمعیت اهواز-آبادان و خرمشهر را عرب ها تشکیل می دادند در کتاب فرهنگ جغرافیایی ایران نوشته سرتیپ حسینعلی رزم آرا جمعیت اهواز-آبادان و خرمشهر عرب نوشته شده.

دزفول و شهرهای لرستان مثل خرم آباد-طرهان-رومشکان-کوهدشت و.... و صالح آباد اندیمشک حتی یک چاه نفت و گاز و حتی یک سد درست و حسابی ندارند تمام معادن نفت و گاز ایران در آبادان-خرمشهر-اهواز و میدان نفتی قلعه نار بخش الوار استان خوزستان در دهستان میرزاوند استان خوزستان است بودجه نفت و گاز استان ماها منو مردم عرب خوزستان را میبرن صرف لرستان و خرم آباد و لرها و لک های و صالح آباد و دزفول  می کنند که به منو مردم عرب استان خوزستان توهین می کنند جمهوری اسلامی غیربومی ها از جاهای دیگر و انجا را فرستاد تو شرکت های نفتی و پالایشگاهی و پتروشیمی اما منو جوانان عرب استان خوزستان اهواز-ابادان-خرمشهر بیکاریم شهرهای مردم عرب ابادان-خرمشهر و اهواز مثل دهات و روستا و زباله دانی است قلعه لور که مکان پدری من انجاست به آن نمی رسند و حتی کثیف ترین آب آب چاه که پر از املاح و مواد سنگ ساز کلیه است را می فرستند واسه ماها و آب سد دز را واسه صالح آباد و دزفول می فرستند و اهواز-خرمشهر-آبادان و قلعه لور(قلعه قطب) کنار پارک کشاورز که خونه ما اونجاست بدترین و کثیف ترین آب آشامیدنی را داریم.

اندیمشک و صالح آباد تا قبل انقلاب خمینی دوران قاجاریه و رضاشاه پهلوی در زیر سیطره قشون طوایف عرب های شوش و شاوور و عبدالخان بود و بارها و بارها قشون عرب،صالح آباد که آن موقع عده ای لُر و لک خرم آبادی و لرستانی که سگون بودند برای قشلاق گله های خود در آنجا اتراق کرده و قشون صیفور عموی پدرم که از سران قدرتمند میرزاوند عرب که راس آن قشون صیدجعفر پدربزرگم بود نیز آنها را مورد تعرض و غارت قرار دادند و یک زن لُر لک قلی سگون که در مقابل قشون صیفور ایستاده بود که قشون رحم کند و غارتشان نکند توسط صیدجعفر پدربزرگم با تفنگ کشته شد لُر و لکی در شهر اندیمشک حضور نداشت آن موقع خانواده عبدالحسین قطب و پسرش آموسی قطب و آعنایت قطب بر روی صالح آباد و لور استیلا یافته بود.

روایت است در دوران خلافت حضرت امیرالمومنین عمر بن الخطاب سربازان دولت خلافت اسلامی موقع که به شوشتر و دزفول حمله کردند مردم ان موقع دزفول و شوشتر زن ها و دختران خودشان را لخت و عریان کرده و در مقابل سربازان دولت خلافت اسلامی قرار دادند تا با آنها کاری نداشته باشند و فرمانده لشگر اسلام دستور داد آنها را اسیر کنند.

................................................................................................................................

چندین بار همین بختیاری های کثیف نجاست دزفول و... و لُرهای لرستانی مهاجر به اندیمشک میخواستن باهام درگیر بشن یه بار یه لُر خرم آبادی اومد تو یه جایی اندیمشک سبیل کلفت کُردی داشت گفت من لُرم تو عرب به من نگاه می کنی و می خندی!!!! به خودش شک داشت و بهم گفت من لُرم می چسبونمت به سقف!!!!! و چند تا دری وری گفت بهش گفتم جمعت کن برو تا نزدم فکتو بیارم پایین یک نفر گفت فامیلش نظری است بهش گفتم مگه لُری ریدم تو اصل و نسب لُری میخواهی چه غلطی بکنی کثافت یه بار هم تو دزفول میخواستن باهام درگیر بشن بختیاری ها هم همینطور

اگر بلایی سرم بیاد توسط حفاظت جنایتکار اطلاعات سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات خامنه ای بختیاری و ابراهیم رئیسی بختیاری و حتی بخوان منو زندانی یا واسه یک روز یا یک ساعت بازداشت کنند هزار جا در پست های مختلف صفحه رسمی اینستاگرام سران حزب جمهوریخواه امریکا مثل دونالد ترامپ-تد کروز-تام کاتن-مایک پمپئو و.... و فقهای اهل سنت جهان و سران اسرائیل حتی همین جوبایدن کثیف نجس فاسد دموکرات دوستتان هزار مطلب به زبان فارسی و انگلیسی نوشتم تمام ظلم ها-ستم ها و حق خوری ها بیکاری خونه نشینی و بی پولی و شکنجه های روحی که سران و مسئولان رژیم فاسد آخوندهای شیعه رافضی حاکم به ایران و دولت های فاسدش مثل محمود احمدی نژاد ابراهیم رئیسی حسن روحانی و وزیران و مدیران کثیف پارتی باز فاسدشان در وزارت نفت در تهران و اهواز کثیف مزدوران بختیاری نجاست-لرها و لک های لرستانی نجاست گراز و صالح آبادی اندیمشک فریدون حسنوند و دزفولی ها و شوشتری های نجاست رانت خور و باند کثیف نجاستش از این قشرهای کثیف دشمن من و مردم اهل سنت عرب عراق و شام و تمام توهین های این بختیاری های حرام زاده های سیدقلابی امامی دزفول حرام زاده- لرها و لک لرستانی را مو به مو کامل شرح دادم طی این ده ساله وضعیت منو می دانند می‌دانند که سران رژیم آخوندهای کثیف شیعه حاکم به ایران و مزدوران فاسدشان طی این ۱۰ ساله چه ستم و شکنجه های روحی و تبعیض ها و بیکاری و بی پول و زجری در حقم روا داشتند و این بار مثل قبل نیست که به کشتن یک فرمانده تروریست جنایتکار سپاه پاسداران قاسم سلیمانی لرستانی بختیاری اکتفا شود این بار دفتر خامنه ای لرستانی بختیاری در تهران و دفتر ابراهیم رئیسی و معاونان و وزیرانش در تهران ستاد فرماندهی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات در تهران و اهواز و تمام تاسیسات و زیرساخت های نفتی و پتروشیمی آنها در خوزستان اهواز-ماهشهر-تهران-بوشهر و..... بختیاری های نجاست در شوشتر دزفول و شهرهای لرها و لک های نجاست کثیف مزدورشان در لرستان صالح اباد کثیف نجاست گراز اندیمشک مورد هدف موشک های پیشرفته رادارگریز نقطه زن امریکا و اسرائیل قرار خواهند گرفت و نابود و منهدم خواهند شد اینو مطمئن باشید من هرگز دروغ نمیگم چون اینها منو تهدید مورد ظلم قرار دادند و اینها دشمن مشترک ماهایند فکر نکنید همه چیز ساکته و آب ها از آسیاب افتاده طوری بلا بهتون نازل میشه که شدتش را با تمام وجود حس خواهید کرد!!!!!!!دموکرات های کثیف نجس امریکایی لواط گر هم جنس باز دشمنان سرسخت منن آنها از هیچ تلاش برای ضربه زدن به من و پرسانت و حمایت دشمنانم در ایران مثل آخوندهای شیعه حاکم به ایران و سپاه و دولت ابراهیم رئیسی و مدیران فاسد وزارت نفت در تهران هیچ دریغ نمی کنند و بشدت از من تنفر دارن چون من عضو حزب جمهوریخواه امریکاهم

به مقامات حزب جمهوریخواه امریکا و فقهای اهل سنت جهان و سران اسرائیل گفتم اگر بلایی سرم بیاد سر به نیست بشم و..... مسئولش خامنه ای و ابراهیم رئیسی و اعضای وزارت اطلاعات و اعضای حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران و بختیاری ها و لرها و لک های لرستانی و دزفولی ها مزدورشان است و با آنها بجنگید و بهشون رحم نکنید به آنها گزارش دادم به تک تک جمهوریخواهان امریکا و سران اسرائیل

یه موقع اجداد ماها تقی و فرزندش صیدجعفر تفنگ ده تیر داشتند که هیچ کدوم لرها و لک های لرستانی بی اصالت مهاجر به اندیمشک نداشتند و امروز این بی اصل و نسب ها یکی یک تفنگ با کمک رژیم آخوندهای شیعه خریدن و نمایش میدن موقع که دوران قاجاریه و رضاشاه پهلوی و محمدرضاشاه پهلوی باید نمایش میدادید که تخم نمی کردید با تقی پدربزرگ پدرم و فرزندش صیدجعفر بجنگید و ده تا ده تا لُر و لک کثیف لرستانی و بختیاری کثیف روی هم مینداختن و هلاک می کردن اما من مثل شماها احمق نیستم من پشتم به افرادی است که اونها با هواپیماها و موشک های جنگی که توان تخریب آنها غیرقابل تصور است و با یک موشک یک ساختمان 50 طبقه را با خاک یکسان می کند است و در یک چشم بهم زدن صدها نفر از شماها را در ساختمان هایتان قتل عام می کنند خواهید دید یه کمی به غزه فلسطین و سرنوشت شوم حماس نگاه کنید خواهید دید اون بمباران های ساختمان های غزه کار اسرائیل نیست آنها کار سران حزب جمهوریخواه امریکا است چون شماها توان درک ندارید!!!!!!

هنوز از محبوبیت من در بین حزب جمهوریخواه امریکا و سران این حزب خصوصا دوستان و نزدیک های آقای دونالد ترامپ اطلاع ندارند چون نمی دانند من چقدر واسه حزب جمهوریخواه امریکا در فضای مجازی و حقیقی تلاش-تبلیغ و حمایت کردم و اگر بلایی سرم بیاد به قیمت نابودی و ویرانی ایران و خاورمیانه انتقام منو خواهند گرفت اینو مطمئن باشید و منو با اون سنی های بلوچ که در بلوچستان قتل عام کردید و یا اون عرب های سنی که در عراق و شام شماها و شبه نظامیان شیعه و ایرانیان کثیف مزدورتان شهید کردید یا اون یهودی هایی که توسط حماس در اسرائیل قتل عام کردید مقایسه نکنید جایگاه من در پیش سران حزب جمهوریخواه امریکا بسیار خاص است و تبلیغ ها و حمایت های من بسیار واسشون مهم است.